Leesclub Makkelijk Lezen

Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica). ​

Voor: Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (vanaf niveau B1)
Datum: elke vrijdag, behalve in schoolvakanties
Tijd: 10:00 – 11:00 uur
Kosten: gratis ​
Aanmelden: Je kan je aanmelden op vrijdagochtend tussen 10:00 en 11:00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk Lezen. Voor deze leesclub is je niveau minimaal B1. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.

vrijdag 10 januari 2025
10:00

Bibliotheek Bunnik