Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica).
Voor: Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1)
Datum: elke dinsdag, behalve in schoolvakanties
Tijd: 13:15 – 14:15 uur
Kosten: gratis
Aanmelden: Je kan je aanmelden op vrijdagochtend tussen 10:00 en 11:00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk Lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.

Bibliotheek Bunnik